Siedzący tryb życia, stres oraz mała aktywność fizyczna znacznie podwyższają ryzyko wielu chorób.

Obciąża to cały organizm, ale w wielkim stopniu wpływa na krążenie. Coraz więcej osób, a szczególnie kobiet dotyka problem uporczywych żylaków, czy widocznych naczynek. To niezwykle dokuczliwa przypadłość. Poza tym, iż nogi nie wyglądają estetycznie są także ociężałe, a często bolesne. Lekceważone żylaki mogą prowadzić do poważnych konsekwencji zdrowotnych. Jest wiele sposobów leczenia. Początkowo często stosuje się maści oraz kremy, czy korzysta się z leków. Te metody nie są w stanie wyleczyć tej dolegliwości, a jedynie  sprawiają, że mogą być mniej dokuczliwe, bądź spowalniają ich rozprzestrzenianie się. Najbardziej radykalnym sposobem pozbycia się żylaków jest rozwiązanie chirurgiczne.

Leczenie żylaków - ryzyko
Jednak ta, jak każda inna operacja niesie ze sobą spore ryzyko. Nie tylko podczas samego zabiegu, ale także po nim. Czas rekonwalescencji może być długi, często pojawiają się także komplikacje pooperacyjne. Warto więc zastanowić się nad innym rozwiązaniem. Najlepszy sposób na żylaki, to taki, który jest stosowany w klinice http://klinikavenamed.pl/  bo jest mało inwazyjny, a ryzyko komplikacji jest niewielkie. Nowoczesną metodą bardzo docenianą przez pacjentów jest leczenie żylaków laserem. Ten zabieg nie wpływa na normalne funkcjonowanie, nie wymaga rezygnacji z codziennego życia, pracy, obowiązków. Żylaki kończyn dolnych nie muszą być problemem. Można zdecydować się na leczenie, które nie obciąża organizmu.

apteki

żylaki